vrijdag 13 juli 2012

Salade met zalm en aardappel



Dit is een recept van Jamie Oliver. Hij zegt dat het gebruik van twee soorten zuur (citroensap en azijn) het gerecht iets extra’s geeft. Zo heb ik het ook gemaakt. Ik kan het niet vergelijken, maar het was inderdaad erg lekker. Ik heb de Engelse versie van het boek en hij gebruikt het woord ‘zingy’. Het toevoegen van de venkel is mijn eigen idee, en ik vond dat het een lekkere ‘crunch’ aan het gerecht gaf. Het zou perfect voor een warme zomerdag zijn. Maar dat weer is ver te zoeken. Het is regen, regen en nog eens regen de laatste dagen.






Bron:







Salad with potatoes and salmon

This is a Jamie Oliver recipe. Het says that using two kinds of acidity makes it more 'zingy'. Although I can't compare, I can certainly say it was good. Adding the fennel was my own idea. I liked the crunch it gave. It would be perfect for a sunny summerday, although that kind of wheather is far from us now. It's been nothing but rain lately.






Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...