zondag 8 juli 2012

Thaise linzensoep



Ik wist niet wat ik zou maken dit weekend. Ik had gelogeerd bij mijn zusje in Den Haag, en was helemaal vergeten dat, wanneer ik zondag thuis zou komen, dat er dan ook eten op tafel moest komen. Ik zat wat in het wilde weg te fantaseren, en kwam hier op. Het was erg lekker. Eigenlijk een mix tussen een dal en een Thaise curry. Het paste goed bij elkaar. Een volgende keer zou ik er iets meer groenten doorheen doen. Maar nu moest ik het doen met wat er in huis was.





Bron: eigen fantasie



Thai lentilsoup

I didn't know what to make for dinner this weekend. I had stayed with my sister in The Hague, and completely forgot I had to eat something when I came home. I looked in my fridge and closet and came up with this. It's something in between a Thai curry and a dal. I liked the combination. Next time I'll add more vegetables, but I had to make do with what I had on hand.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...