dinsdag 21 augustus 2012

Sajoer kool



Wat koken betreft zijn mijn vader en ik in Indonesiƫ. Ik ga regelmatig een avondje naar mijn ouders en dan koken mijn vader en ik een maaltje. Het moet iets zijn dat ingevroren kan worden, of de volgende dag opgewarmd. Dit keer kozen we een gerecht uit het een boek vanLonny Gerungan: Sajoer Kool. Op de foto ziet het er nogal saai uit. De kleuren van varkensvlees en kool zijn niet fantastisch, maar de smaak was dat wel.





Bron:





Sajur Cabbage

With cooking my dad and I are in Indonesia right now. I go to my parents' house on a regular basis, and then my dad and I are cooking a dish. We always cook something we haven't done before, try to explore a bit, expand our knowledge, too. It has to be something that can be taken home and frozen, or warmed up the next day. This time we decided on a dish from a Dutch/Indonesian cook Lonny Gerungan. On the photograph it looks kind of dull, because the colours of pork and cabbage aren't very vibrant. The taste was delicious, though.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...