zaterdag 29 september 2012

Ovenschotel met gnocci, gerookte paprika en gorgonzola



Dit is een gerecht uit een Duitstalig kooktijdschrift, dat ik gekocht heb in mijn vakantie in Oostenrijk. De combinatie van smaken trok me aan, en ik had ook wel weer eens zin om zelf gnocci te maken. Hier heb ik al eens beschreven hoe ik gnocci maak. Het was een lekker gerecht, voor herhaling vatbaar.







Baked gnocci with gorgonzola and smoked bell peppers

This dish is from a cooking magazine in the German language. I bought it during my holiday in Austria. The combination of flavors attracted me and I felt like making my own gnocci again. So I tried this recipe. I blogged about making gnocci before, look here. I liked this dish, I'll make it again.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...